Ιδού τί να κάνετε αν ξεχάσετε το PIN του κινητού σας!
Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που ξεχνούν κατά καιρούς το PIN ή το Μοτίβο που έχουν βάλει στη συσκευή τους και κλειδώνονται απ’ έξω.Σε πολλές συσκευές επίσης έχει παρατηρηθεί ότι ακόμη και αν επιλέξεις έναν από τους υπάρχοντες τρόπους ακύρωσης της ασφάλειας, αυτός δε λειτουργεί (μιλάμε για bug-άρα ολκής).
Τι κάνουμε λοιπόν σε αυτές τις περιπτώσεις; Σας έχουμε πέντε τρόπους για να καταφέρετε να την ξεκλειδώσετε και πάλι. Με το Διαχειριστή Συσκευής Android
Ο ευκολότερος τρόπος για τον μέσο χρήστη είναι μέσω του Διαχειριστή Συσκευής Android, τον οποίο όμως θα πρέπει να έχουμε ενεργοποιήσει πρώτα ως διαχειριστή συσκευής πηγαίνοντας «Ασφάλεια > Διαχειριστές συσκευών».
Τα βήματα είναι απλά:
Μπαίνουμε στην επίσημη σελίδα του Διαχειριστή και αναζητούμε τη συσκευή μας. Ενδέχεται να μην τη βρει με την πρώτη φορά για αυτό κάνουμε refresh στο παράθυρο του browser και ξαναδοκιμάζουμε. Στη συνέχεια πατάμε το «Κλείδωμα» και βάζουμε το νέο μας προσωρινό password, το οποίο θα διαγράψει το παλιό, όπως αναφέρει το strange. Το νέο password θα εφαρμοστεί στη συσκευή μας μετά από κάνα πεντάλεπτο, οπότε και μπορούμε να το πληκτρολογήσουμε στη συσκευή μας για να την ξεκλειδώσουμε.
Ρυθμίζοντας το Smart Lock
Στις τελευταίες εκδόσεις του Android και μέσα στο μενού «Ασφάλεια» υπάρχει μία νέα επιλογή κλειδώματος, το «Smart Lock». Εκεί μπορούμε να ρυθμίσουμε τη συσκευή μας να ξεκλειδώνει αυτόματα: όταν συνδέεται με μία συγκεκριμένη συσκευή Bluetooth όπως smartwatch, fitness band ή ακουστικό, όταν είμαστε σε ένα αξιόπιστο μέρος όπως για παράδειγμα το σπίτι μας και όταν η μπροστινή κάμερα βλέπει το πρόσωπό μας.
Ρυθμίζοντας λοιπόν ένα από αυτά τα τρία, η lockscreen παρακάμπτεται και έτσι μπορούμε να μπούμε στη συσκευή μας χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι αν θέλουμε στη συνέχεια να αλλάξουμε το PIN ή το Μοτίβο μας θα πρέπει να το γνωρίζουμε, αλλά τουλάχιστον έχουμε ξεκλειδώσει τη συσκευή που είναι το σημαντικότερο.
Με επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων
Για όσους δεν τρελαίνονται αν χάσουν τα δεδομένα τους υπάρχει η επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων, η οποία διαγράφει τα πάντα στη συσκευή μας.
Είναι επίσης μία σχετικά εύκολη διαδικασία η οποία όμως γίνεται αναγκαστικά μέσω recovery, αφού δεν μπορούμε να μπούμε στο μενού της συσκευής μας.
Σε αυτή την περίπτωση: Απενεργοποιούμε τη συσκευή μας. Για να μπούμε σε recovery mode στις περισσότερες περιπτώσεις την ενεργοποιούμε κρατώντας πατημένα τα πλήκτρα «Volume Down + Power». Στο μενού της recovery επιλέγουμε «Wipe data / Factory reset» και στη συνέχεια «Reboot system now».
Για τα τσακάλια που παίζουν το ADB στα δάχτυλα, υπάρχει η επιλογή να διαγράψουμε το αρχείο στο οποίο αποθηκεύεται το Μοτίβο μας! Αφού λοιπόν εγκαταστήσουμε τον driver και το ADB στον υπολογιστή μας, ανοίγουμε το τερματικό / γραμμή εντολών και δίνουμε τις εντολές: Στη συνέχεια κάνουμε επανεκκίνηση και είμαστε έτοιμοι.
Μέσω Safe Mode για τρίτη lockscreen
Τελευταία περίπτωση είναι να έχουμε εγκαταστήσει και να χρησιμοποιούμε μία εφαρμογή από το Play Store που αντικαθιστά τη lockscreen της συσκευής μας.
Για να την προσπεράσουμε λοιπόν απλώς βάζουμε τη συσκευή μας σε Safe mode και την απεγκαθιστούμε. Στη συνέχεια κάνουμε επανεκκίνηση και μπορούμε να μπούμε κανονικά στο μενού της.
Για όλους τους τρόπους που αναφέραμε υπάρχουν φυσικά και κάποιες προϋποθέσεις. Για παράδειγμα για τα «Αξιόπιστα μέρη» πρέπει να έχουμε συνεχώς ανοιχτή την τοποθεσία μας, για τις συσκευές όπως το ακουστικό, ανοιχτό το Bluetooth και ούτω καθεξής. Η μοναδική «ανώδυνη» περίπτωση είναι το αξιόπιστο πρόσωπο, το οποίο χρειάζεται απλά να βλέπει τη φάτσα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ κάθε αναγνώστης μπορεί να εκφράσει την γνώμη του ελεύθερα και χωρίς λογοκρισία.
Ωστόσο δεν σημαίνει ότι τις απόψεις του κάθε σχολιαστή τις υιοθετούμε.
Οι διαχειριστές του blog διατηρούν το δικαίωμα αν πέσει στην αντίληψη τους υβριστικά σχόλια που θίγουν ανθρώπινες αξιοπρέπειες, να διαγράψουν τα σχόλια αυτά.
Σε περίπτωση που δεν έχει πέσει στην αντίληψη μας κάποιο σχόλιο που σας συκοφαντεί η σας εκθέτη επικοινωνήστε μαζί μας στο email agkathi.salamis@yahoo.gr αναφέροντας μας ποιο σχόλιο σας αφορά και σε ποια ανάρτηση έχει δημοσιευθεί.
Ευχαριστώ.