Το “ΑΓKΑΘΙ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ“ δημιουργήθηκε με μοναδικό σκοπό τη σωστή πληροφόρηση των κατοίκων της Σαλαμίνας και όχι μόνο. Είναι εδώ δίπλα στον πολίτη ανεξάρτητο δυναμικό να λέει πάντα την αλήθεια. Μια αλήθεια που όλοι οι άλλοι δεν τολμούν να μας πουν, αλλά την κρύβουν πίσω από τα προσωπικά και κομματικά τους συμφέροντα.

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Ρούλα Νάννου: "Ειλικρινά λυπάμαι για την ανοίκεια αυτή συμπεριφορά του κ. Μαριδάκη η οποία, δεν το κρύβω, με εκπλήσσει δυσάρεστα"




Σχετικά με την από 23/8 /2014 ανακοίνωση του Προέδρου του συλλόγου ΑΙΑΝΤΙΣ κ.Χρήστου Μαριδάκη για ανοικτή σύσκεψη με θέμα τα « Σαλαμίνια 2014» και η οποία περιήλθε εις γνώση μου σήμερα δια της αναρτήσεως της στο blog σας, έχω να δηλώσω τα εξής:

1. Μου προξενεί αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι ο κ.Μαριδάκης προεξοφλεί την παρουσία μου στην σύσκεψη, χωρίς την συγκατάθεσή μου.

Η αναφορά στο όνομά μου και η δήθεν παρουσία μου στην σύσκεψη συνιστά παραπληροφόρηση του κοινού και υποδηλώνει έλλειψη σεβασμού και ανεπίτρεπτη παρέμβαση τόσο στην προσωπική μου βούληση όσο και στο θεσμικό μου ρόλο.

Θέλω να πιστεύω ότι δεν πρόκειται περί σκοπιμότητας αλλά παρανόησης.

2. Ο κ.Μαριδάκης, ως συνεργάτης του νυν δημάρχου για τα ‘Σαλαμίνια’ τα οποία όμως θα λάβουν χώρα επί θητείας μου, δεν νομιμοποιείται να προβαίνει σε καμία ενέργεια που ενδεχομένως θα φέρει σε δύσκολη θέση τη νέα Δημοτική Αρχή, όντας στερούμενος οποιασδήποτε εξουσιοδότησης εκ μέρους μου.

3. Τέλος, με την ανάληψη των καθηκόντων μου την 1η Σεπτεμβρίου, θα καθοριστεί το  πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθούν τα ‘Σαλαμίνια’, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο παρά μία σεμνή και λιτή τελετή, όπως έχω διαχρονικά τοποθετηθεί, που να συνάδει με τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.

Οι πολυήμερες και πολυέξοδες εκδηλώσεις όπως τις ζήσαμε τα 3 τελευταία χρόνια χωρίς κανένα όφελος για το νησί, έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις για εξυγίανση, νοικοκύρεμα, κοινωνική πρόνοια και αναπτυξιακή προοπτική του τόπου.   

Συνεπώς, ο κ.Μαριδάκης οφείλει να επαναδιατυπώσει το κείμενο της ανακοίνωσης του, διαγράφοντας τη φράση « παρουσία της νέας Δημάρχου Σαλαμίνας κ.Ρούλας Νάννου», αφού δεν προτίθεμαι να παρευρεθώ.

Υ.Γ.  Η κατόπιν εορτής επείγουσα λήψη με fax της Πρόσκλησης του να παρευρεθώ στη σύσκεψη για ενημέρωση, αποτελεί εμπαιγμό κι επιβεβαιώνει την αυθαίρετη πράξη του, συνάμα δε δημιουργεί και πολλά ερωτηματικά.

Ειλικρινά λυπάμαι για την ανοίκεια αυτή συμπεριφορά του κ.Μαριδάκη η οποία, δεν το κρύβω, με εκπλήσσει δυσάρεστα.

Με τιμή

Ρούλα Νάννου
Νεοεκλεγείσα Δήμαρχος Σαλαμίνας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ κάθε αναγνώστης μπορεί να εκφράσει την γνώμη του ελεύθερα και χωρίς λογοκρισία.

Ωστόσο δεν σημαίνει ότι τις απόψεις του κάθε σχολιαστή τις υιοθετούμε.

Οι διαχειριστές του blog διατηρούν το δικαίωμα αν πέσει στην αντίληψη τους υβριστικά σχόλια που θίγουν ανθρώπινες αξιοπρέπειες, να διαγράψουν τα σχόλια αυτά.

Σε περίπτωση που δεν έχει πέσει στην αντίληψη μας κάποιο σχόλιο που σας συκοφαντεί η σας εκθέτη επικοινωνήστε μαζί μας στο email agkathi.salamis@yahoo.gr αναφέροντας μας ποιο σχόλιο σας αφορά και σε ποια ανάρτηση έχει δημοσιευθεί.

Ευχαριστώ.